Onsdag eftermiddag


Ja då var Bella och Lisa-Marie på kyrkis då.. och småttingarna är hemma. Vi sitter nu här och väntar på att åka tillbaka till kyrkan och hämta tjejerna.. kl. 17.15.. ett fasligt rännande är vad det är.. av och på med kläder både på mig och småttingarna. Sedan, efter jag hämtat dom är det bara att börja med middagen.. det blir stuvade makaroner o korv idag.. snabbt och enkelt!

Det gick bra hos sjukgymnasten också.. Annabel fick testa riktig gym utrustning som benpress osv.. men inte med så tunga vikter som en normal vuxen kan använda sig av, utan bara en 5-6 kg.. nått sånt. Hon är ju bara 9 år och skall ju inte ta i för mycket i början. Både Lisa-Marie och Annabel vart impad av sin kära mor.. sjukgymnasten tvingade ju mig att testa benpressen också (sånt gjorde jag mycket när jag var yngre och vet ju hur det går till).. men iallafall så kunde jag ta 195kg i ben press.. och det impade på mina döttrar som tyckte jag skulle tävla mot Sveriges starkaste man.. Magnus eller vad han nu heter.. yeah right(!) tänkte jag.. jag har alltid haft något av starka grova häst ben.. men någon stark tyngdlyftare är jag ju inte!!:o)

Nepp nu skall jag ta mig en kopp kaffe innan vi måste bege oss igen!!

~Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0