Tandläkaren


Fick tid hos tandläkaren imorgon kl 10.00, passar bra för då är barnen på dagis/skola och jag hinner hem och hämta dem till kl.14.00. Jag skall göra en undersökning för att få reda på allt som behöver göras och ev. kostnadsförslag. Men tandläkaren lär väl få en shock och boka en hel dag bara för mig för att renovera min trut (mardröm jag har att mina tänder skall vara i sådant dåligt skick)! ;P Näe så illa kan det väl inte vara (hoppas jag).. vet dock att jag har ett hål i en tand eftersom jag har tandvärk och ilningar i den tanden och en tand gnisslade jag ju sönder, vaknade ju upp en natt med typ hela tanden i munnen.. men sedan kan det ju vara mer probleem.. vad vet jag.. därför vill jag ha en undersökning för att veta vad som behöver göras och se till att fixa allt på en gång så att det blir gjort någon gång! finns ju högkostnads skydd hos fkassan för extremt dyra tandvårdsräkningar.. dom betalar ju inte allt men allt övr 3000:- som jag förstår.. alltså man betalar högst 300:- själv resten betalar fkassan!!

Nepp nu skall jag fortsätta att gruva mig inför morgondagen!!

~Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0