Oh tan típico



Här går allt skit bra med allt maskinellt... o No! I helgen gick tork tummlaren sönder.. yepp ni läste rätt!! Och igår när jag kom hem ifrån jobbet (åkte med Anda) så upptäckte jag att Galanten, min kära röda raket nu tillslut dragit sin sista suck!! Jaaa.. vi har kollat batteriet, inget fel på det. Och imöra behöver vi två bilar för jag skll vara hos tandläkaren kl. 18.30 och åker direkt från Sveg och Martin måste åka direkt hem för att hämta dom små på dagis och dom stora på kyrkan.. dom sjunger på en bibel utdelnings gudstjänst! Vet inte hur vi skall få ihop detta.. M är ute och skruvar nu för att få igång den.. men sedan tänker vi sälja den.. har en spekulant på skrothögen och vi säljer den för 3000:-.. bara vi får igång den tills imöra. Vi behöver ju en pendlingsbil o har hittat en för 9000:- och skall ev. få låna pengarna av sambons bror och betala tillbaka när vi sålt lexusen.. som ju också är till salu.. för dom pengarna skall vi köpa en buss och även betala tillbaka till svågern om vi nu lånar pengar beroende på om bilen vi sett finns kvar eller inte...



Idag hade vi slut provet på jobbet, hoppas att jag klarade det.. behöver 80% för att få godtjänt.. man får göra om det om man flunkar!

Imorgon lär det bli att fltta in datorer osv. för att koppla upp os för på måndag börjar allvaret!! I'm soo nervous!! :( Men det går nog bra!:)

Nu the mentalist! :))

~Theresa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0