Snö snö.... och åter snö!!!



Här i Loos snöar det fortfarande... stora lapphadskar faller från himmelen!! Ganska mysigt måste jag säga.. så här i början av vintern fram till strax efter nyårs helgerna så är det jätte mysigt med snö och vinter... man har lixom en sådan härlig julkännsla.. "Jul jul strååålande jul... lalalalalalaaaala". Jag äääääälskar nämligen julen.. och tomtar!=) Men sedan när jul och nyårs helgerna är över och allt firande slut så tycker jag att snö kan försvinna.. lixom.. me det är väl bara jag de som tycker så menar jag. Alla mina fyra flickor älskar dock snön och vara ute och åka pulka och snowracer.. Saga tycker mest om att äta snö!! :-P

Idag skall vi in till Ljusdal och handla mat.. och tanka. Men innan dess måsta jag it ner på affären och köpa kaffe.. vi har nämligen slut på den goda drycken och här vaknar vi Inte utan kaffe!!!

Ha en treevlig söndag/farsdag med snöskottning eller vad ni nu har för er!! ;)

/ Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0