Äntligen helg



Nu är helgen äntligen här... känns såååå skönt även fast jag vabbade två dagar och inte haft så många arbets dagar, men jag är så trött och känner mig hängig och tror jag börjat bli sjuk jag med!! Det snöade förresten i Sveg idag.. snö yra var det när vi skulle åka hem!! :-O Lite titdigt tycker jag faktiskt att det är.. med snö i september alltså.. men den lär nog smälta bort...

Imorgon skall jag och tjejerna.. dom två stora alltså.. åka till Hudiksvall och kika lite i affärer, jag har sett en fin plommon färgad tunika på Kappahl som jag själv skulle villja ha!! Men vi får se vad som händer. Måste även in på optikern i Ljusdal och hämta ett av Bellas glasögon par som varit inne på reparation!!

Men nu skall jag strax titta på Idol!

Men ni får ha en bra fredags kväll.. med fredags mys!!

~Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0