Söndag och kaos



Här är det totalt kaos denna söndag, Annabel och Lisa-Marie är på tvärsan och Mathilda och Saga är mer vild än tam!!! Jisses.. jag behöver en semester LÅNGT bort!! En Enkel resa till New York skulle inte sitta helt fel!;)

Idag görs de vanliga helg sysslorna.. tvätta, städa osv. Och digga Bon Jovi förstås.. Martin skall även plocka in och stapla ved i vebon.. inget min rygg klarar av tyvärr!! Middag skall det också bli.. kanske, lite beroende på hr lång tid det tar att starta hällen.. om den nu startar. Man kanske skall springa ner på ICA och köpa Gorby's peroger, bara ifall att!! :-)

Imorrn är det jobb igen.. dock bara för mig. Martin skall till Hudik m. Mathilda för en öronkoll. Den 24/8 skall jag dit med henne till Logopeden för ett andra försök.

Nepp nu kaffe dax och sedan fram med dammsugaren!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0