Söndag



Snart så är denna helg över också.. inget vettigt har man fått gjort heller.. varför? Jo har så ont i ryggen att jag inte kan räta ut ryggen riktigt.. och när jag skall vända mig om måste jag stega runt som en stel robbot så att både över och under kroppen vänds samtidigt.. är väl detta som kallas ryggskott? Men allt sitter i svanken denna gång!!!

Just nu sitter jag och diggar på spotify.. Bon Jovi är det som gäller.. som vanligt!;) Skall snart börja med middagen.. idag blir det kokt torsk i Dillsås.. alla stora och smås favorit rätt!! :)

Martin håller på att stapla ved.. vi har fått X antal kubik leverarad under veckan.. tyvärr är jag inte i skick att hjälpa till.. "synd"!!;)

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0