Tandläkaren



Idag skall jag till tandläkaren. Som jag tidigare berättat så skll jag ju ditt varje torsdag fram till 18 mars. Lite nervöst är det, men jag hoppas det bara är rotfyllningen idag och inte dragning av tanden. Jag har ju en trasig tand.. det är väl bara roten kvar upp i tandköttet.. den har dom funderat på att rotfylla och göra en stift tand i, men nu har roten blivit infekterad så den måste dras, så dom skall göra en brygga istället så jag slipper gluggen!

Annars är allt bara bra här, vi jobbar och står i.. och lilla Saga har haft ögonfluss men hon är bättre nu bara lite små röd i ögat och inget som stoppar henne från att vara på dagis!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0