Semester



Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft så mycket annat för mig. Jag har semester just nu, andra veckan av fyra är påbörjad och vi är just nu uppe i stugan i Övered i Kramfors kommun. Vi spenderar mesta delen av semestern här. Vi har också varit i Ö-vik.. som är ca 6 mil från stugan.

Idag så är Annabel och Lisa-Marie med Moster Kattis i Lycksele, på djurparken där. Annars så har dom varit hos mormor, första veckan på semestern. Imorgon kommer dom hit till stugan.. mormor bor i Nordingrå som är ca 1 mil härifrån.

Vi skall försöka vara hela semester här uppe men jag vet inte hur det blir ännu.. just nu håller vi på att övertala pappa att bygga upp trappen ner till sjön som är helt uppruttnad.. vi har sagt att om han köper virket så bygger vi. Igår var vi till Byggmax och Beijer i Ö-vik och fick ett kostnads förslag.. som vi skall lägga fram åt pappa ikväll. Byggmax var klart billigast och dom vill ha ca. 2100: för allt trä inkl. vagnstyckena och skruven.. vilket jag inte tycker är så blodig.. jag trodde det skulle bli 5-6000:-.. so wish me luck!;-)

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0