Morning



Söndag morgon och helgen är snart över, vaknade upp av en Mathilda som kom inspringande i sovrummet.. hon hade varit i köket och knäckt ägg!! *SUCK*

Vi har inte haft så himmla mycket för oss.. dock så har Bella och Lisa tjatat om att få åka utomlands till nått varmt ställe så vi har suttit och kollat på olika charter priser till Bla. Turkiet, Bulgarien, Kanarieöarna, Mallorca och Cypern. Vi har beslutat att börja spara till en sådan solsemester nästa år.. vilket av resmålen det blir beror helt på hur mkt. vi hunnit spara. Själv vill jag ju till USA. men det är j inte ett riktigt charter mål så dit kan jag åka sedan efter ngarna fått sin utlandsresa. Men om jag fick välja på ett solställe (jag bör egentligen inte åka till solen för jag blir bara bränd och får solsting) så skulle det vara Mauritius men för tvåvuxna och två barn (dom små får stanna hemma) skulle det typ bli 75.000:- för en charter tll Mauritius!! Det tar nog x-antal år att spara ihop tlll det eller en lottovinst!! Dom andra chartermålen jag nämt går på mellan 10000-19000:- för oss fyra. Så nu är sparandet igång.. så det blir ingen Kålmården iår.. måste spara pengar!! ;-)

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0