Rygg ont!!



Har haft en dålig rygg natt igen, vaknade vid 2 tiden och had jätte ont, sådan där smärta som strålar fram på magen. Gick upp och ställde mig i duschen med het vatten men det hjälpte inte. Så jag tog två 625g alvedon sedan väckte jag Martin så han fick smörja in ryggen med Voltaren, efter ett tag avtog smärtan, men försvann inte helt. Men jag lyckades somna om ialla fall, sist jag kollade på klockan var hon 3.15. men när jag steg upp nu på morgonen var smärtan tillbaka.. så nu har jag tagit två alvedon igen och skall be Martin smörja in min rygg igen så får vi hoppas att jag inte har så ont iryggen på jobbet!

Det ser ut att bli en varm dag idag också... igår var det så  vamt vid middags tid att vi satt ute och åt!=)

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0