Den Dagen...



Den dagen jag vinner jackpotten på lotto.. si så där en 120 miljoner kronor så skall jag köpa en hästgård i Härnösand.. för 4,5 miljoner. Men risken är stor att när den dagen kommer.. om den dagen kommer.. så är denna fina gård jag sett.. med stall som har plats för fyra hästar såld.. Men det är ju inte förbjudet att drömma.. eller hur?;)
---

Vill också passa på att gratta min Lisa-Marie som fyller 9 år idag. Gattis Lisa.. Hipp hipp HURRA!!! Hon har fått en del pressenter.. men favoriten var nog den rosa mobilen som hon fick av moster Kattis och Morbror Mikael!=) Av mig fick hon bla. guld örhängen, en klocka, kläder och ett Monopol spel. Och ikväll efter maten blire tårta.. choklad tårta har mitt lilla choklad monster beställt!;)

Till middag idag blir det Tomte gröt.. också beställt av födelsedags barnet mitt!=D
---

Jag har föresten varit hemma hela veckan.. sjuk om det är nån som undrar varför jag bloggar nu. Det hela började med att jag haft hosta i två veckor.. men så i helgen som var så fick jag feber och bihåle inflammation.. kändes som huvudet skulle explodera. Så jag beslutade mig för att vara hemma på måndagen.. men under måndagen fick jag en annan symtom.. nått vajsing med örat.. varje gång som jag hostade så durrade det till i örat och jag vart vimmelkantig och höll på att tuppa av.. så då vart det att jag blev hemma på tisdagen också. Men jag tänkte jobba på onsdagen.. men då natten mot onsdagen så kom min hemska ryggvärk (som jag tidigare nämt) på besök så då var jag vaken hela den ntten och stod i duschen med het vatten. Så då blev jag hemma på onsdagen också.. och är fortfarande helt utmattad efter det att jag inte kom ur sängen imorse.. så jag är hemma idag också. Funderar på att jobba imorrn trots att problemet med örat kvar står.. men får se hur jag mår imorrn!=)

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0