Hemma igen



Jag är sjuk igen, efter att ha varit hemma hela förra veckan. Vad är det nu då undrar ni säkert. Jo jag har urinvägs infektion, värre än vanligt. Bränner och svider som tusan när jag kissar.. inte nog med det, men det bränner i hela underlivet, hela tiden.. som om det brinner där nere. Fattar Nada, har inte haft det så här besvärligt förrut. Och inga prover kan jag lämna på vårdcentralen heller för jag har mens!:(

Martin är på väg till Hudik, han var till läkaren i Färila på morgonen för han ser en massa svarta bubblor i synfältet. Trodde först att såna här glaskroppar lossnat, men i Färila vart dom osäker på omdet var det eller näthinne avlossning så han lev skickad till ögon mottagningen i Hudik.

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0