Ett År Yngre



Idag fyller lilla jag år, blir ett år yngre!! Wohooo!;) Men det blir inget firande idag, vi tar allt nästa helg när Saga fyller 3 år. Lika bra det eftersom Annabel sover hos Emelie i Hamra i natt. Och blir så mkt med tårta två helger i rad.
--

Är fortfarande hemma, Milla hade fortfarande feber imorse 38ºC, men hon är nu feber fri.. och nästan lika busig som förrut.. dock är hon inte sig själv helt och hållet ännu.. men förhoppningsvis blir hon helt återställd i helgen så att jag kan börja jobba på måndag.. jag har varit hemma i en och enhalv vecka så det lär svida på lönen nästa månad.. jag var ju först hemma med Lisa-Marie i förra veckan tre dagar och hela denna vecka med Mathilda.

Men imorn är det jag som vinner på Lotto!;P Skall förresten hämta mina nya briller imöra.. *längtar*:))

Nu skall jag börja med middagen, ikväll blire tacos!

Måste också passa på att gratta Tico Torres som också fyller år idag, 58 år blir han!! Happy Birthday, Tico!!

/ Theresa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0