Piercings



Jahopp då har tjejerna hål i öronen då. Emla salvan hade tydligen bara verkat på ett öra, utan att vi visste om det och det var tur att expediten råkade ta det örat först.. för då gjorde det inte ont.. dock så såg man på Lisa att det gjorde ont i öra nr 2. Annabel hade dock ingen beövnings salva alls.. men man såg att det gjrde ont på henne men hon gjorde båda öronen utan att tveka.. men jag fick lite skäll av henne.. jag hade ju sagt att det inte gjorde ont alls.. och att ta spruta gjorde ondare.. men där hade jag tydligen fel.. och fick höra ett ord eller tå om det. Men jag kunde ju inte gärna säga att det gjör skit ont att ta hål i öronen.. dels så minns jag faktiskt inte eftersom det är väl minst 20 år sedan jag tog hål i mna och sedan skulle dom ju aldrig våga om dom vet att det gör jätte ont!! Men nu är det gjort och dom är hel nöjda!! Nu måste vi bara hålla efter och rengöra så att det inte blir någon infektion.. dom skall ju gå med dom här plupparna i 6 veckor!! Dom spenderar dock sin lediga tid och ltar örhängen dom vill ha att byta till när det är dags att byta!!
---

Vi spelade på Lotto 1 &2 idag.. men vet inte om vi vunnit nått än för vi fattar inte hur man rättar!! :O

Nepp nu skall vi bänka oss i TV soffan!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0