Att välja bågar



Jag måste ha nya glasögon och håller just nu på att försöka välja ett par nya bågar.. och det är JÄTTE svårt. Jag har fastnat för fyra olika bågar.. och har ingen aning om vilka jag skall välja.. favoriten är ettpar helt guldfärgade metall bågar.. men dom sticker ut ganska mycket och jag vet därför inte om dom är min stil. Men dom är skit snygga och kostar därefter.. 2010:-!! :O Jag har tills imorrn att bestämma mig!!
---

Mkt har hänt under veckan.. så fort Emelie åkt i söndags.. däckade Annabel i 40º feber.. sedan däckde Martin.. och på måndagen blev Lisa hem skickad från skolan för hon hade tydligen fått löss!! Som tur är har vi fått bort dem och ingen av oss andra fick löss.

Jag har också lovat Annabel och Lisa-Marie att ta hål iöronen.. på lördag nästa vecka. Kravet är att dom slutar med lördags godis!!

Nepp matlagnings dags!!

//Theresa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0