Ben För Ben & Pansarhjärta



Lovade ju att återkomma när jag läst Ben för Ben av Carol O'Connell.. men jag har hunnit med att läsa Pansarhjärta av Jo Nesbø också. Båda var bra.. lite besviken på Ben för Ben.. trodde den var mer skrämmande än den var.. men hade en annorlunda twist och får 3+ av 5 möjliga. Pansarhjärta var dock 640 sidor av ren spänning.. och jag läste ut den på två dagar.. läste varje ledig minut och även medans jag lagade mat. Det var Annabel som lånade den på skolbiblioteket åt mig för hon vet om att jag gillar den norske författaren. Dock så är alla mord extremt blodiga så det är ju inget att läsa för den mörkrädda typen (läs:  MIG!). Den får 6+ av 5 möjliga!;)



3+



6+


/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0