Sjuk



Jag har varit sjuk sedan förra veckan.. med feber till och från. Men idag var jag tvungen att ringa in sjuk eftersom jag är hes och knappt har någon röst. Men jag vet inte hur bra kommunikation dom har där på jobbet. Jag ringde in kl.7:00 och sa att jag var hemma sjuk. Kl 8:20 ringer en annan chef och undrar vart jag är någonstans!? Men men sånt är livet. Blir dock inte så mkt vila eftersom dom små är hemma och härjar som aldrig förr!!

Måste dock städalite idag för imorrn skall Annabels bästis Emelie sova här. Jag har fått en inhandlins lista om vad jag behöver inhandla.. och den består av Chips, ostkrokar, pop corn, godis, ost bollar och dricka.. varför är jag inte förvånad!!?

Mathilda gick föresten på toaletten helt själv en av dagarna i förra veckan. Hon sa "Jag måste kissa" sedan gick hon till toan. tog av sig blöjan satte sig på toan och kissade faktiskt.
Detta är konversationen som följer:

Jag: - Men, Mathilda vad duktig du är!
Milla:- Ja..(ler stort)
Jag: - Är du en stor flicka nu som kan gå på toa?
Milla: - Näe.. JAG liten!! Svarar hon med händerna i sidan och sur uppsyn!!

Jahapp då har mamma blivit idiot förklarad!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0