Earth Hour



Igår stöttade vi Earth Hour, vi gör det varje år. Vi släckte alla lampor och all elektronik och satt vid köksbordet och spelade Monopol men tända stearinljus.. detta är som en tradition när det är Earth Hour.. alltså inte bara att vi spelar monopol.. förra året spelade vi kort. =)
---

Idag skall Lisa-Marie sjunga i kyrkan kl.11.00, det är nån musikal dom skall framföra.. så jag måste snart in i duschen... fast jag är ju inte så pigg på att vara i kyrkan för jag är jätte förkyld.
---

Det är ju också 1:a april idag.. skämt dagen.. april fools day.. ja kärt barn har många namn. Jag har dock klarat mig från att bli lurad.. än så länge.. men det är ju bara tidigt på morgonen än så länge så saker och ting kan ju ändras!!

KRAM!!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0