Faliraki



Nu har vi bestämt oss för det resemål vi skall spara till. och det är Faliraki på Rhodos.. dit var jag, syrran, brorsan och mamma med ungdomskören typ -96.. nånting sånt.. och det var sååå fint där. Enda nu är väl att jag vill ha ett lite fräschare hotell än vad vi hade då!=)
---

Idag är det Långfredag och Martin är ledig men jag jobbar 9-17, jag jobbar på måndag också 10-19.. man tjänar ju lite extra pengar i allafall.

Jag har ju glömt beraätta också att Annabel vann ICA's marabou tävling och vann ett Megastort påsk ägg fyllt med en massa marabou choklad så som bl.a en twist påse och en Aladin choklad ask.. och mycket mer!! =)
---

Nepp nu får jag önska er en Glad Påsk och bege mig mot Sveg!!

Kram

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0