Äntligen HELG!!



Det är FREDAG och äntligen helg!! Woop woop!!=) Annabel och Lisa-Marie kom hem igår efter att ha varit uppe I Ö-vik i nästan tre veckor hos moster Kattis och mormor!! Det känns bra att ha dom hemma även fast dom saknar mormor och Ö-vik extremt mycket att man nästan får dåligt samvete att vi bor där vi bor. Men en dag kanske vi fyttar hem.. om jag vinner på lotto imorrn!;P Ja.. jag vet jag tjatar mycket om att jag skall vinna miljoner på lotto men än har det inte hänt, men man får väl drömma, eller??;)
----

Snart är det sängdags för min del för jag är så trött.. fick JÄTTE ont i ryggen i natt och var vaken skit länge innan jag fick nog och gick upp och tog morfin tabletter.. tre stycken vilket är en mer än ordinerat o hej vilket drag.. jag blev nästan sjösjuk och såg i syne.. men värken vart som bårt blåst!=)

Nepp nu är det dags att nanna kudde!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0