Fortsatt VAB



Är hemma idag också pga Sagas vattkoppor, hon verkar dock mycket piggare.. ja alltså förrutom att hon fortfarande är alldeles prickig så verkar hon må skit bra!! ;D. Men jag tror dock att jag blir hemma hela veckan. Dock så har denna dag varit jobbig för mig också.. vaknade vid 4 tiden ock hade så vansinnigt ont i ryggen.. ja den där hemska värken som jag brukar få.. och den har på gått till nu i princip.. så det har varit jätte jobbigt att försöka hålla pli på bustrållen samtidigt som man haft så fruktansvärt ont i ryggen!!

Jag tror jag blir hemm hela veckan, nu är det ju bara en dag kvar men har inte bestämt ännu.. det bereor ju på om alla Sagas koppor torkat eller inte.!!
---

JA oh sist men int minst så vill j jag inte vara sämre än resten av svenska folket och säga "Grattis Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till Er lilla Sessa!!"

Nepp snart är Bella hemma och då skall jag smita ner till affären!!=)

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0