Ehmmm



Jag har just insett en sak.. och det är att Metallica faktiskt är ganska bra.. men schhh don't tell anyone!!;)

När jag var yngre.. typ 10 år eller så så minns jag att brorsan ibland lyssnade på Metallica.. och man såg dom lite nu och då på MTV ( då MTV var MTV ) och jag var livrädd för sångaren i Metallica.. James Hetfield. Men så såg jag en bild på honom häromdagen.. en relativt nytagen bild och jag utbrister "Men.. han är ju inte alls skräckinjagande.. han ser ju mer ut som en kramgo nalle björn!!" Uj vilken ond blick jag fick av sambon.. sedan sa han "säg aldrig så om du är i närheten av die hard Metallica fans..hmm är visst en döds synd att kalla kungen av trash metal för kramgo nalle björn!! :0)

James då:






James nu aka. Kramgo nalle!;):




Fast nu i den ålder jag är i nu tycker jag han såg ut som en kramgo nalle då också.. för 25-30 år sedan!!

/Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0