Gott Nytt År



Ja då var vi inne på 2012 första dag!! Igår åt och drack vi gott ( Monels frestelse, prinskorv, köttbullar, rödbetssallad, julmust och öl). Det var bara jag, Martin och småttingrna. Annabel och Lisa-Marie är fortfarande hos mormor. Dom små orkade inte vara vaken till 12 slaget utan somnade vit 21.30 tiden nån gång! =)


Jaja, jag får väl önska eder alla ett Gått Slut och ett Gått Nytt År. Några nyårs löften? Ja jag har ju redan slutat röka (3 år sedan)och även slutat med nicotin tugumminen för 3 veckor sedan så mitt nyårs löfte denna nyår får bli inget godis och promenader varjedag för jag skall gå ner 20 kg innan sommaren!;)

Kram

/ Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0