Jobb söndag



Jobbar idag.. börjar kl 10.00 och slutar 19.00. *SUCK* Menmen, det skall nog gå bra det också.. jag var ledig i fredags istället. Det tråkiga är väl att jag lär väl aldrig hinna hem till Bones!:/

Vi har förresten fortfarande julgranen uppe.. men den är ju plast så logist sett kan den ju stå kvar till nästa jul. Annabel föresog att vi skulle hänga påskägg och fjädrar i den till påsk!=)

Kan ju också berätta att jag nu varit helt utan nicotin tugummi sedan två månader tillbaka. Går rätt OK än så länge.. fast den person som sa att man har abstinens i en vecka vet inte vad han/hon pratar om-- jag har fortfarande abstinens.. men det går kanske över någon dag det med!!:)

Nepp nu måste jag göra mig i ordning så att jag ser respektabel ut för en dag på jobbet!

Kramen!!

/Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0