Trötter



Jag är så trött idag, har nämligen haft ont i ryggen sedan igår morse.. och inatt var det riktigt besvärligt.. stod i duschen kl 4.00 imorse och duschade ryggen i het vatten.. så nu är jag jätte trött. Har dock fortfarande ont, och det är första gången som jag haft denna hemska ryggvärk så länge!=( Har bestämt mig för att ringa Herr Doktor i morrn!!
---

Sedan skall jag börja jobba söndagar någon gång ibland.. anledningen är att alla andra har börjat klaga över att vissa (jag) bara jobbar mån-fre 8-17!! Vilka skithögar va? Dom sökte jobbet och viste klart och tydligt vilka arbetstider som jobbet innebar.. ändå sökte dom och tog jobbet. Jag vart uppringd när detta konto startade och tillfrågad om jag skulle vara intresserad.. arbetstiderna var 8-17 mån-fre. OK sa jag, eftersom att sambon jobbade dom tiderna inom samma företag så kunde jag bara arbeta dom tiderna för vi har bara en bil att pendla med. Shocken kom under sommaren 2010, när dom sa att det skulle bli skift gång.. kvällar och helger. Då sa jag att det går inte för min del.. och då fick jag jobba kvar på 8-17 skiftet eftersom att det var pga. de arbetstiderna som jag tagit jobbet. Sedan kommer sådana här snorvalpar och förstör för andra fast dom tagit ett jobb som dom visste vilka arbetstider det jobbet innebar. Inte klokt alltså!! Får dock inte vara för många söndagar i rad för min del för jag har för ont i ryggen för att köra bil så jag lär väl bli sjukskriven istället!!

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0