Finally



Äntligen efter flera år av ryggbesvär och nattliga besök till akuten och morfin så har jag tagit mig i hampan och varit till läkaren!! Vad blev resultatet av det? Jo ett till recept på Citodon.. men också en remiss till röken för att röntka ryggen!=) Så vi får väl hoppas att det ger resultat. Jag har så mkt problem med kroppen att jag inte tog upp allt denna gång i rädsla av att doktorn skulle tro att jag är en hypokondriak!!;) Men nästa gång för jag tala om att jag knappt kan gå pga. värk i fötterna och vaderna och att mina fötter sväller upp!!
--

Annabel och Lisa-Marie är fortfarande uppe hos mormor och moster Kattis. Men dom kommer ev. hem till veckan. Men som jag förstår på dom så vill dom inte komma hem.. dom trivs bra där uppe i Höga kusten.. men vem gör inte det. Jag har också börjat längta hem...

Nepp nu blire soff läge.

Trevlig kväll!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0