Klädnoppare



Häromdagen beställde jag en klädnoppare över internet från en välkänd internet elektronik kedja. Hämtade ut paketet idag.. där i låg 12 st kläd noppare.. 12 för en 1!!! Extremt generöst må jag säha men vad skall jag med 12 till? Bara en fråga!! Jag beställde en locktång också så n skall här övas på att locka!=)
---

Nu är det helg iallafall och skönt är väl det för jag är såååå trött. Äter ju så starka värtabletter... kan dock inte vänta tills jag fått komma på ryggröntken.. hoppas innerligt att dom hittar nått där som går att fixa till så att man slipper ha ont!!
---

Nepp nu skall jag kila i säng, trevlig kväll allesamman!!

//Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0