Lördag



Sitter här i Nordingrå hos mamma jag har sovit här hela veckan och Mathilda och Saga har sovit här sedan igår. Dom tyckte det var JÄTTE spännande att få sova hos mormor för första gången i sina små liv. Morsan har ju sådant litet hus så det var bara för Mig och mina fyra döttrar att tränga i hop oss i morsans soffa och på madrasser på golvet!=)) Men det gick det också, för en natt i alla fall.
--

Idag åker vi hem till Loos eftersom Martin och jag börjar jobba på måndag... *SUCK*!! Annabel och Lisa-Marie skall få stanna i ett par veckor och dom har åkt till Skulefestivalen med mormor. Så Nu sitter jag här som sagt och väntar på att Martin skall hämta oss.. VILL INTE börja jobba.. har ju typ inte varit nån sommar alls!:/

Hare så gött!!

// Theresa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0