Snö?!?



Jahapp.. det är 5:e maj.. och det SNÖAR!! Ser mer ut som vinter nu än vad det gjort under hela vintern.. svårt att fatta att det typ är sommarlov om en månad!! Menmen.. det var väl tyå väntat.. straffet för att man bor där man bor lixom!! ;)
---

Annabel och Lisa-Marie har övernattat i prästgården vid kyrkan med kyrkis.. så Martin har åkt och hämtat dem nu. Dom skulle grilla (hur det nu gick när det var snöstorm i går) och vi hade köpt american style JÄTTE Marsmallows på coop i Ljusdal.. ganska häftigt faktiskt.. tycker jag att man kan köpa amerikansk mat på coop i Ljusdal!=)
---

Jag har även börjat träna på allvar och motionera, lång prommisar osv. Tänkte att det skulle hjälpa att få bort ryggvärken. Jag har tränat hårt med min exertube.. kört rodd osv.. och även gjort plankan och rygg böj.. plus att jag gått 9 km varje dag. Och jag har sådan träningsvärk just nu att det till o med känns som jag har träningsvärk i njurarna.. om det nu är möjligt!! =O

Nepp nu skall här tvättas!!

// Theresa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0