Fortfarande hemma..


 
Vabbar fortfarande, så hela veckan har det blivit för mig. Och pga, det så har jag extremt dåligt samvete, sitter och tänker att domär nog inte sjuk nu så jag skulle kunnat åka och jobba osv. det ger mig dåligt samvete. Visserligen så har dom inte feber längre, men dom är ändå inte 100% kry eftersom dom sover fortfarande. Mathilda och Saga brukar inte sov så här länge, varken på vardagar eller helger. Dom är ju så sjukt morgon pigga i vanliga fall att denna avvikelse innebär att dom inte mår riktigt bra ännu. Men jag får som sagt dåligt samvete att jag är hemma fast dom inte har feber.. men man kan väl vara sjuk utan att ha feber.. eller?
---

Annabel och Lisa-Marie längtar dock tills imorgon då det är ridskola igen och dom får inviga sina nya ridbyxor.. skall bli kul.

Det är fullspäckat schema imorrn, förutom ridnigen så skall jag klippa mig så det gäller att rejsa tbx till Ljusdal efter ridningen så att jag hinner i tid!=)

Nepp nu skall här kokas lite thé!!

Kramis!!

/Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0