Fredag


 
Igår höll jag på att hjälpa en kund med ett ärende, ganska komplicerat (får inte gå in i detaljer pga. sekretessen) men saker drog ut på tiden och vi skulle höras igen idag. Jag sa till henne att det är bättre att hon ringer in själv än att jag skulle ringa upp henne ifall jag skule vara sjuk eller nått och hin inte vet något och sitter och väntar på mitt samtal en hel dag utan att jag ringer. Och vad händer? Vaknar idag vid 4.30 tiden med min sedvanliga ryggvärk.. den hemska. Det vart till att ta fulla dagsdosen citodon 3 tabletter alltså. Men när värken inte passerat när det var dax att åka till jobbet så var det bara att konstatera att jag blir hemma idag. Sen efter 3 citodon ( som är som mofin ) är det nog inte så smart att gå och jobba eftersom jag blir rätt påverkad av dem och pratar sluddrigt!! Skulle aldrig yttrat mig till denna kund för då kanske jag varit fullt frisk att gå till jobbet idag! :/
Men det är iallafall fredag idag så jag har helgen att vila upp mig på.. nästan. Skall dock till Delsbo på ridskola imorgon.

Kramkram

/Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0