Lördag


 
Idag är det lördag och storhandling på G. Vi skall åka till Ljusdal och handla på COOP. Dom har så bra återbäring med COOP Medmera kortet så jag handlar nästan alltid där. Dessutom så har jag gått med i en tävling som dom har på sin hemsida om ett presentkort på 50.000:- på Fritidsresor. Det enda man behövde göra var att svara på några jätte enkla frågor och handla för minns 1500:- på coop mellan 22/10-11/11 och dra sitt Medmera kort. Så vi får hoppas att JAG vinner.. för en resa till varmare breddgrader skulle inte vara helt fel nu i höstmörkret.

Skall satsa ett par rader på lotto också så vi får hoppas jag vinner X antal miljoner i kväll också.. då behövs inget rese presentkort! ;)

I början på veckan så snöade det som sjutton här och vi fick jätte mycket snö och därmed fick jag sånna julkänslor, men nu har det mesta regnat och töat bort så nu är allt mörkt och grått igen!:/ Hoppas det kommer mer snö innan jul!!

Nepp nu skall jag skriva en inhandlingslista!!

/Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0