VAB fortsatt


 
Jag är fortfarande hemma och vabbar.. dom små är inte 100% kry+ att det verkar som att Saga har någon form av ögoninflammation. Jag hade dock hoppats att få åka till jobbet idag eftersom att Annabel och Lisa-Marie skall praoa idag, jag hade lovat Annabel att hon skulle slippa fritids idag och pröva att vara hemma själv pga. praon. Och Lisa-Marie som skall praoa på Sykes hos Martin hade jag lovat att hon skulle få komma in till SAS och se hur mamma jobbar. Men nu vart det inte så heller så båda två är väl lite besvikna. Men vad kan man göra?.. är dom små sjuk så är dom. Är väl rätt tur att jag är hemma för själv har jag varit vaken sedan 2 inatt med min hemska ryggvärk ( med anledning av att Saga envisats med att sova i vår säng inatt ) även fast jag tagit 3 citodon och stått i duschen med het vatten så släppte inte värken förrän nu vid 6.30 tiden.

Nepp skall ta och vila lite innan småttlingarna vaknar!

/Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0