VAB


 
Har vabbat sedan igår pga. att Mathilda hade 39 graders feber igår morse. Ho är lite bättre idag men vi är hemma ändå eftersom jag har en regel att dom skall ha en feberfri dag hemma innan dom får gå tillbka till dagis. Hon är dock inte så glad eftersom 5 åringarna på dagis skulle iväg till badhuset idag, så jag har lovat att vi skall till Svegs badhus på söndag, det går inte pålördag eftersom det är ridning i Delsbo då. Appropå ridning så fick Bella och Lisa sin efterlängtade ridbyxor igår!:)
---

I lördags fyllde Lisa-Marie 10 år och fick jätte mkt nya fina kläder.. både av mig, mormor och farmor.. ovanligt mycket kläder.. typ en helt ny garderob! =) Men det är bra det för hon har inte så mycket fräscha kläder!=)

Nepp nu skall jag göra lite nytta!
 
/ Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0