Rotfyllning


 
Idag skall jag iväg till tandläkaren för en rotfyllning av en tand som jag vid flera tidigare tillfällen lagat, men det har aldrig blivit bra och nu vågar tandis inte laga den fler gånger utan det blir en rotfyllning nu som sista utväg.. eller absolut sista utvägen hade ju varit att dra tanden, men det går inte jag med på..då rotfyller jag hellre fast det är en kindtand långt bak!=)
  Frågan är dock hur detta kommer att gå, när man rotfyller så måste man ju ligga och gapa ganska så länge i sträck.. inte som när man lagar att man kan vila en snabbis nu och då, Och jag tuggar ju så mycket tuggummi att mina käkar är alldeles stela så jag har broblem med just att gapa stort och länge.. men vi får la se vad som händer!=)

Måste kila!!

/ Theresa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0